31.10.11

Kalaulah aku boleh...

Yea, kalau la aku boleh luahkan semuanya dalam blog ni alangkah bagusnya, berkongsi cerita tentang apa yang aku alami sekarang. Memang teringin nak meluahkan rasa tekanan yang aku hadapi sekarang, tapi aku tau aku TAK BOLEH..

Teringin jugak nak terima pendapat dari kawan-kawan blogger yang ada, tapi aku TAK BOLEH nak cerita di sini..TERTEKAN rasanya hati ni..

Sebab tu aku rasa mood untuk ber 'blogwalking' pun jadi hambar hari ni. Aku cuma harap segala keadaan dan tekanan yang aku alami sekarang hanya bersifat sementara tapi kena tunggu dulu dalam bulan November ni..

Aku tau korang yang baca pun takkan faham apa yang aku cuba nak luahkan ni, tapi macam aku cakaplah tadi - Kalaulah aku boleh luahkan......:( 

# Yang pasti ianya tak ada kaitan dengan keluarga aku dan seangkatannya..#

9 comments:

  1. harap boleh hadapi dgn tenang masalah yg dihadapi nih...:)

    ReplyDelete
  2. Jgn tertekan. Setiap masalah pasti ada jln penyelesaian. Be cool! Rileks dan tenang2...okeh?

    ReplyDelete
  3. Macam dapat agak aje apa yang terbuku di hati huda tu. Mungkin boleh luahkan tp dgn cara tidak terlalu terbuka. Erkk......semua orang di office tahu blog Huda ke?

    Takpe, ada kawan lain boleh cerita masalah kan...

    Tahu gak serba sedikit problem dan ketidakpuasan hati huda dari .....(tahu siapa kan)

    Jangan fikir sangat huda, takut semua kerja tak menjadi nanti...

    ReplyDelete
  4. @~ yus ~ rasanya memang akak je yang boleh faham sekarang..huhu, saya redha je walaupun hakikatnyaa....hampir semua tak tau blog saya..yang pasti saya mmg tak boleh luahkan kat sini..

    ReplyDelete
  5. mmg kalau boleh nak je luah kat
    blog...mcm kita gak tak boleh
    semua sedara mara ..ipar duai pun baca...

    sabar sajelah kalau boleh...

    tak pun berkias sikit :)

    ReplyDelete
  6. akak pernah mengalami saat gitu terasa ingin meluahkan segalanya tapi harap mengerti tidak semua yang kita luahkan itu difahami takut disalah tafsirkan... itulah yang paling akak takutkan.. jadinyer buat tak kisahjerler...

    ReplyDelete
  7. Saya pun ada masalah yang tak terluah. Nak tulis tapi tak boleh. Sudahnya mood nak update pun tak ada.. Type separuh, kejap lagi delete balik..

    :(

    ReplyDelete
  8. pasal keje ek...sabo bbanyak huda..:) mmg kdg2 kita nk buat luahan sesuatu kena pkr berkali2..sbb ada antara pndpt tak sama ngan kita..

    kdg2 gak nk luah tapi tak terluah..kita pun byk yg draft jek akhirnya :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...