8.4.11

Reminder : Trilogi Cinta episod akhir


Salam,

Reminder! Reminder!

Sapa peminat TRILOGI CINTA jangan lupa nengok episod akhir hari Ahad ni..Ingat hari Ahad ni tau pukul 10 malam..

Sebenarnya reminder ni untuk diri sendiri jugak. Aku ni peminat tegar cerita ni, memang tak buleh miss la, kalau miss nangis lor...:)

Rosyam Nor dalam citer ni sangat berkarisma serupa jugak macam karakter dalam novel tu. Fauziah Ghaus selayaknya memang khas untuk watak Norjinah..Aku suka sangat..

Aku suka sebab cerita ni kan diangkat dari 3 novel macam kat bawah ni;


Aku sebenarnya baca 2 dari 3 novel ni, novel yang akhir sekali aku tak baca..so aku sendiri agak surprise tak tau apa ending citer ni..

So, bagi yang mengikuti citer ni, jangan lupa nengok eh..AHAD-10 MALAM, last episod tuh..

2 comments:

  1. mesti... tak mau tinggal sama itu Badrul.. mesti rindu gila la. haha...

    ReplyDelete
  2. akak pun suka badrul tu..hehe, suara dia macho la..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...