15.4.11

Ben Ashaari Ajak Jadi Budak Sat !


Salam,

Sebenarnya dari petang tadi nak join segmen ni, tapi ada banyak kerja jadi malam ni baru boleh join..harap diterimalah penyertaan ni yea..:)

Karektor kartun yang paling aku minat sejak kecil adalah JEM



Kartun ni aku minat pasal bila dia tekan anting-anting dia yang bintang tu dia boleh bertukar fesyen..dan dia adalah penyanyi kumpulan rock..yeay!! Serius aku tak boleh miss kartun ni masa kecik-kecik dulu..ni kartun dalam tahun 85 ke 86 dulu..


Kartun paling aku tak minat langsung dari dulu adalah TOM AND JERRY


Aku tak suka pasal asik nak bergaduh je, dari aku kecik sampai aku dah kawin ni, tak penah baik, ada je nak gaduh..ntah apa yang di 'jealous' kan..lagi satu tak elok la bila anak-anak nengok, nanti terikut-ikut asik nak gaduh je kan..


Jika aku superhero, aku nak jadik....


Yea...aku nak jadik INVISIBLE WOMAN dalam FANTASTIC FOUR tu..boleh kan? Aku suka hilang-hilangkan diri ni pasal orang tak perasan..kan? kan? hehehe..

Korang mau join, silalah klik di sini.


10 comments:

  1. katun tahun 85, 86? hahaha.. patut la tak tahu.. Yana lom lahir lagi... hehe..

    ReplyDelete
  2. haah lebih kurang la yana..sbb masa akak nengok tu time akak sekolah tadika ke darjah 1..tak boleh miss, mesti kena nengok..;)

    ReplyDelete
  3. kikiki...zakiah suka jem tu..

    betol betol kak, Tom and jerry tu pun zakiah tak suka tengok. sebab yang depa wat kucing tu jahat, tapi sebenarnya tikus tu yang selalu kaco dia..pastu kalau kita perasan omputih selalu wat kucing jahat. takut depa bodohkan umat islam sebab nabi sayang sama kucing..

    invisible women..hihi nanti akak boleh ngendap husband akak..mmmm, atau mungkin remy ishak..keh keh keh

    ReplyDelete
  4. kan zakiah..aah kan, kucing tu kan patutnya binatang jinak..tapi akak pun tak galakkan anak akak nengok pasal asik gaduh je..budak2 kalau nengok kartun kan jenis peratikan betul2..

    aah ek zakiah, kalau jadik invisible woman boleh ngendap husband ngan remy ishak..pandai zakiah..tak terfikir pun akak..:)

    ReplyDelete
  5. salam kenal.. datang dari blog abg ben.. hehe

    ReplyDelete
  6. dtg dr segmen En Ben..
    salam perkenalan... =D

    ReplyDelete
  7. jem..?? patutlaa xpenah tgk.. =)

    jom lawat sini lak...
    http://farahahsulong.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. JEM? ni kartun lama ni.. hihi.. terbaek la kamu.. ;)

    ReplyDelete
  9. aik.. btul ke uthm...? folo akak laa.. =)

    ReplyDelete
  10. ara farahah-yup...betul akak memang staf uthm..staf fkmp..:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...