12.4.11

Kerja dan kerja lagi

Salam,

Malam tadi maaf takde entry. Rasa ngantuk melampau lepas masak nasi planta yang dimakan bersama keluarga, huhu. Tetiba lepas makan terasa gemuk pulak..Kolestrol dah bertambah lepas tu nengok tv pun ala-ala..Belum pukul 12 aku dah tertido..

Lagi sebab aku tak berblog sebab jaga zara dan mrhubby yang batuk-batuk pulak, sian kat diaorang. Hari ni mrhubby mc sebab masih tak ok lagi. Aku mintak tolong dia bawak zara g klinik jap check dan mintak ubat batuk plus ubat demam buat backup. Pagi tadi check suhu diaorang, masing-masing tak demam tapi batuk-batuk je la..Mungkin penangan cuaca kot kebelakangan ni, sekejap panas, sekejap hujan lebat..

Aku tak boleh nak g klinik teman diaorang, pasal kerja melampau banyak..Dah bersusun dah kerja ni..

So, get to go now, selamat la bekerja yea..


*Kenapa sekarang aku tak minat langsung nak nengok diari AF eh? Peserta-pesertanya ok ke? Best ke AF9? *

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...