6.4.11

Muak dan jijik

Salam,

Selamat pagi semua. Pepagi buta seawal 6.58 aku dah slide kedatangan kat ofis..awal sangat kot aku sampai. Tapi bagus ada masa boleh baca bfast, layan suratkhabar online..

Korang perasan tak, kebelakangan ni, berita ntah apa2 kat tv mahupun suratkhabar. Ikutkan aku tak layan pun berita-berita cam gini. Muak la nak mengikuti apatah lagi nak baca. Aku pulak memang jenis kena beli suratkhabar tapi aku tak baca pun cerita-cerita berkaitan video seks yang diperkatakan orang tu. Dari aku bukak berita yang tak sudah-sudah citer pasal seks tu, aku bagi je zarif bukak chanel ceria.

Ok-ok, tukar topik. Disebabkan semalam aku dah makan banyak, jadinya hari ni aku reduce sikit pemakanan, makan roti sikit, dan bawak biskut oat je. TAPI aku ada bawak bekal puding roti, nak bagi kawan rasa..konon macam sedap aku buat..hehe..

Ok, selamat bekerja..:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...