2.4.11

Layan Maharaja Lawak

Salam,

Semalam aku layan rancangan Maharaja Lawak..Itupun aku start nengok bila Jozan (Johan dan Zizan) dah habis buat persembahan. .

Susah sebenarnya aku nak nengok rancangan Raja2 Lawak ni, tapi sebab Maharaja Lawak ni dia kumpulkan pelawak-pelawak yang sedia ada dari rancangan Raja Lawak, tu yang aku nengok. Lagipun nak release tension..oklah kan..

Jujurnya aku rasa oklah..lagipun baru episod pertama kan..Aku terhibur dan gelak jugaklah. Tapi belum boleh tau sapa boleh jadik juara. Mungkin malam ni, ada yang kelakar, minggu-minggu lain belum tentu kelakar lagi..Mungkin malam ni ada yang tak kelakar, tapi minggu-minggu akan datang akan kelakar giler ke..

So, kita tunggu...Peserta favourite? Sapa yang buat aku terhibur dan gelak tu la favourite kot..hehe.

1 comment:

  1. Nice sharing.Find latest Jobs in Asia,Europe,Africa & Gulf and all over the world at http://toppakjobs.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...