23.4.11

Rombongan zarif (i)

Salam,

Hari ni kan zarif ada rombongan sekolah ke Pusat Pertanian Air Hitam (aku rasa dah ada nama baru la) dan ke Zenxin (tempat tanam sayur organik) - sapa nak menujuk ke Kluang Johor confirm tau tempat ni.

Aku memang takder hal zarif nak pergi ni walaupun dia baru je sekolah tadika. Mulanya aku ingat mesti tak ramai parents yang nak lepaskan anak dia pergi rombongan ni kan. Yelah mungkin kot diaorang risau pasal keselamatan anak-anak yang kecik lagi ni ditambah pergi pada hari Sabtu pulak kan.

Tapi, sangkaan aku memang meleset sangat. Rupanya parents zaman sekarang ni dah berfikiran terbuka. Kebanyakannya semua bagi anak-anak pergi rombongan ni. Aku memang suka zarif bercampur gaul dengan ramai orang dan kalau boleh nak bagi dia more exposure dengan dunia luar.

Alhamdulillah perjalanan bermula pukul 8 lebih sampailah diaorang balik pukul 3 petang. Syukur semuanya selamat.

Macamana aku boleh dapat gambar-gambar ni? Aku memang sengaja bagi zarif bawak kamera. Sekali lagi aku kena letak kepercayaan kat dia. Tapi aku bagitau cikgu dia jugak lah yang aku bagi kamera kat zarif. Aku memang perlukan gambar-gambar dia pergi rombongan ni, boleh buat isi slot dalam blog kan? :)

Malas nak bebel banyak..layan je lah gambar yang tak seadanya ni yea..







Aku nak citer lebih-lebih pun tak boleh sebab aku pun tak penah sampai sini lagi..hehehe..

*Topi tu masing-masing buat sendiri yea..*

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...