16.4.11

Nabil terbaik laa...

Salam,

Jujurnya kan, semalam aku memang STRESS dengan kerja yang agak banyak. Semua nak segera je, ditambah pulak dengan student dah dekat nak exam kan. Ribut sikitlah keadaan kat ofis petang semalam, mana nak deal dengan student, nak jawab telefon, nak uruskan kerja bos..Patutnya hari jumaat, macam tak banyak kerja tapi sebaliknya pulak..haiii nasib badann..

TAPIII, stress tu lain citer la kan..Malam tadi aku agak terhibur la dengan rancangan Maharaja Lawak. Aku suka la..Suka dengan persembahan NABIL..



Lawak yang selamba, simple dan bijak..Hilang stress aku. Macam tu jugak dengan persembahan SEPAH..Good job la semua..I like!

Bila ada ulangan Maharaja Lawak? Ada sapa-sapa dah download kat youtube tak? Aku nak nengok NABIL punya lawak berulang kali ni..hehehe..

* Nabil, ko ada bakat, so janganlah cemarkan reputasi n bakat ko dengan perkara-perkara yang tak senonoh yea..please yaa..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...