12.4.11

Dah dapat

Salam,

Dah balik kerja? Masak apa hari ni? Aku masak bubur je memandangkan mrhubby n zara batuk. Tapi pagi tadi mrhubby n zara dah  pegi klinik..So masing-masing dah dapat ubat kan..

Kesian kan, kalau dah batuk-batuk tu, rasa takde makanan yang sesuai melainkan bubur..hehe. Ala, ok apa makan bubur, masakan ringkas tapi memberi khasiat..:) Tapi takder lah aku bagi bubur kosong, adalah side menu dia..

Ok, tukar topik. Cuma nak bagitau susulan zara menang no.3 contest aksi tido tu (baca sini), aku dah pun dapat hadiahnya. Hadiahnya ni beli sendiri sebab dapat voucher kan, tapi aku tambah duit sikit sebab aku beli crochet hat ni. 

Ok, boleh nengok gambar kat bawah..Sebenarnya aku nak hadiah lain, tapi takder stok, so pilihan yang ada crochet ni jelah..Aku memang suka yang topi-topi ni..:)

Zara dah penah ada crochet hat tapi jenis lain la..So aku pilih ni sebab dia ada telinga..:)

Ala, saja suka-suka kan...Boleh la dia pakai, ngam sui gitu..Thanks enasuzira..



Ada ala-ala tocang pulak kat kiri kanan tu..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...