4.4.11

Akhirnyaa, dapat jugak nengok CUN



Salam,

Hari ni, aku paksa gak mrhubby pegi nengok citer CUN, walaupun dia takmau dan lebih kepada nak nengok citer SUCKER PUNCH..Tapi kan aku isteri yang mengada-ngada, bodek2 mrhubby, maka diturutinya aku..Hehe..

Oklah, jujurnya kan....kalau takder Remy Ishak aku mungkin takkan nengok citer ni. Orang kata citer ni kelakar..Tapi kan, aku tak rasa kelakar pun..Cerita biasa dan lebih kepada kasih sayang kot. Ni pandangan aku ler..

Dan jujurnya lagi, ada satu part yang memang buat aku menangis, ermm, masa part adik dia si Manis tu kat  pondok lepas kena marah dengan abang dia si Atan tu..Si Manis tu beria nangis sambil ngadu2 kat Luna..Ada sebak sikit kat situ..



Jangan tak tau aku g nengok movie ni kena bawak zarif sekali sebab dia cuti hari ni..Lagi best, zarif boleh kata kat abah dia, "kalau abah tak nak nengok citer ni, tido jelah.." (pasal dia tau abah dia tidak menunjukkan minat untuk menonton citer melayu)

Zarif memang sehati dan sejiwa dengan aku..Actually aku ni takderlah layan citer melayu je..Aku nengok semua citer la..Tapi aku baik, filem kita wajah kita..Aku supportlah filem melayu kita..Tambah2 lagi hero pujaan ada dalam citer tu. Citer best ke tidak, belakang citer..:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...