13.4.11

Tupperware lagi


Salam,

Semalam aku amik tupperware lagi, ada member aku oder. Aku ni buat bukan sales banyak-banyak, setakat satu, dua item tu kira ok la.. ada jugak kan dari takder.

Dan jugak, aku telah berjaya me'rekrut' sorang ahli..Hoyee! Ek eleh, orang lain dah berpuluh ahli ngan beratus ahli, aku baru sorang je kot? Hehe, sorang pun ahli jugak kan..

Pada sapa nak jadik ahli tupperware, jomlah contact aku..Korang tak suka tupperware? Tipulah..takkan takde langsung barang tupperware kat umah korang? Ada kan? Ada kan?

Hidup tupperware! :)

*Nak beli tupperware, g nengok katalog baru kat logo tupperware kat sidebar tu*

2 comments:

  1. amy suka beli tupperware tapi tak suka guna sebab sayang...

    ReplyDelete
  2. la ruginya kalau dah beli tapi tak guna, kita sayang gak tapi kita guna jugak..:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...