9.4.11

Cuba sedaya upaya untuk jadik isteri yang ideal jugak solehah


Salam, 

Cuma nak bagitau, aku tengah cuba menghabiskan baca buku kat atas ni ha, nampak tak tajuk nya? Kalau tak nampak tak taulah kan..MENCINTAI SUAMI JANGAN SEPARUH HATI. Ingat orang dah kawin tak payah baca buku-buku cam ni ke? Actually ni bukan buku aku pun, tapi buku mak aku..

Lagi dah kawin lagi banyak cabaran sebab tu kena dapat banyak ilmu. Dah bercinta, nak nikah senang je. Lepas dah nikah tu, banyak benda nak kena adjust..Ingat dah serasi ke? Ingat time bercinta tu dah kenal luar dalam pasangan..Oh tidakkk..

In fact, aku yang baru tujuh tahun kawin ni terlalu banyak cabarannya..That's why ilmu sangat penting, lagi-lagi ilmu rumahtangga. Jadik perempuan dan isteri sepatutnya senang nak masuk syurga, tapi ramai yang masuk neraka..Tak percaya ke? Percayalah..

Aku bukan isteri yang sangat baik tapi sentiasa berusaha nak jadik yang terbaik. Aku cuma harap ikatan hubungan kami akan berkekalan ke akhir hayat..AMIN.

* Entry ni takder kaitan pun dengan anniversary ke apa ke..Saja-saja ok..Belilah buku kat atas tu untuk dapatkan ilmu yang bermanfaat*

Gambar tahun lepas yang tak edit langsung..

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...