20.4.11

Susah bila air takde

Salam,

Selamat pagi..Hari ni aku rasa ceria sangat, oh yea? Kenapa ceria? RAHSIA..hehehe..

Sebenarnya aku pun tak tau nak update apa pagi-pagi ni..Otak kosong tiba-tiba, mungkin baru lepas makan nasi goreng beriani (perencah segera je ya..) tu yang takder idea kot.

Lagi satu, nak melahirkan rasa bengang kat SAJ yang kat Batu Pahat ni, apa kena ni? Kesian umah mak abah n mak bapak mentuaku (diaorang semua satu taman ya), dah takde air 3 hari..3 HARI tau tak? Kalau aku yang kena tu, memang dah hangin dah!!

Air kan penting untuk keperluan hidup. Dahlah tak bagi notis sejak hari ahad hari tu, tiba-tiba je takde air. Kalau ada air tangki takper, ni air tangki pun dah habis dah..

Nasib ada umah makcik aku kat bandar tu, boleh la mak abah aku menumpang kejap. Dan mak bapak mentua aku menumpang kat umah kakak ipar aku. Apa ler nak jadik..

Harapnya hari ni air dah ada semula. Haraplah eh..Kalau takder gak, aku mengamuk kang..(macam bagus..hehehe)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...