10.5.11

Best ke cerita JUVANA tu?


Salam,

Petang-petang ni kering idea pulak nak tulis apa kat blog ni..tetiba teringat pulak cerita ni yang aku nengok malam tadi..Korang nengok tak cerita JUVANA ni? Tak silap aku, malam tadi dah episod ketiga..

Kalau ikutkan aku, sebenarnya tak suka nengok cerita kasar-kasar ni. Lagi-lagi pasal budak-budak juvana, dah tentu kasar-kasar dan ada gaduh-gaduh. Serius, aku rasa ramai parents yang serba salah nak nengok cerita ni dengan anak-anak..takut diaorang terpengaruh kan..

Dua episod pertama aku nengok gitu-gitu je, on off gitu, tak nengok pun takper..Tapi tak taulah pulak kan, boleh malam tadi aku boleh layan cerita ni dari mula sampailah habis..Tak tau nak kata apa..Aku rasa memang best dan buat aku teruja nak nengok sambungannya minggu-minggu akan datang.

Aku bukanlah orang drama or filem, tapi aku rasa yang berlakon ni semua ada karakter la..nak2 lagi si Zahiril Adzim yang jadi si Daim tu, nampak sangat macam lembik dan muka penakut. Lagi satu yang jadik si Botak tu pun sama, memang nampak kaki buli betul. Dan pelakon-pelakon lain macam Bront Palare dan Beto Kusyairy pun memang best la. Termasuk jugak yang jadik cikgu perempuan tu sapa eh namanya - Izreen Azminda (pelakon baru eh?), kira cool la..

Aku malas nak buat sinopsis cerita ni, korang google je lah eh..hehe. Kalau nak nengok episod 1 dan 2, pergi je kat TONTON.COM..orait?

Macam aku berani nengok sampai habis semalam sebab zarif dan zara pun dah tido awal..kalau dia tak tido lagi pun, aku berfikir-fikir jugak nak nengok ke tak..Maklumlah budak-budak kan senang terpengaruh..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...