3.5.11

Oh EL lagi...

Salam,

Masih belum dapat naik kerja lagi..zara boleh pulak demam panas since semalam. Ingat boleh baik pagi ni, tapi panas tak jugak kebah-kebah...Maka terpaksa la EL sekali lagi..

Dengan 'confident' nya aku sendiri pun tak pasti berapa baki cuti aku ni, main amik je cuti kan..Tapi demi anak aku memang perlu amik cuti..WAJIB CUTI. Oh lepas ni, haruslah aku jaga kesihatan, takmo amik cuti lagi..huhu..Make sure mesti ada spare cuti time rai kawin bulan oktober nanti..

Tadi pergi klinik, doktor kata zara kena tonsil la..dah bengkak dah tekak lepas tu hidung pulak tersumbat sebab selsema sebab tu la dia bernafas lalu mulut. Nasib baik jugak la zara sekarang dah senang makan ubat..bayar duit ubat dekat 100rm kalau takmo makan ubat memang rugi besar ok..

Oklah, rumah aku ni pun dah serabut rasanya..Aku yang tak sakit ni pun dah macam orang sakit rasanya..

2 comments:

  1. alahai sianya zara get well soon dear..

    p/s: dear sorry amy baru taw pasal berita kehilangan mil tue ,takziah dari amy dan suami semoga tabah menghadapi ujian yang di beri dan al fatihah buat arwah.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...