6.5.11

Sanggup aku pergi kerja lambat..

Salam,

Ha sambung ayat kat atas tu...sebab nak nengok YAB Perdana Menteri datang ke konti Hot FM..Wahh, sanggup aku..Bukanlah lambat mana pun. Selalunya aku saing mrhubby seawal pukul 7 ke 7.10 minit pagi aku dah sampai ofis, kali ni 7.50 baru aku slide kedatangan..yeay, kira ok lagi tu, sebelum pukul 8 dah sampai..

Hai, tetiba rasa kalaulah aku ni Fara Fauzana, bangganya dapat interview PM..hehe. Sesambil dok layan kat tv tu, dapatlah aku snap satu dua gambar..




Tapi tak dapatlah pulak aku nak nengok PM lawan main dam aji dengan FBI kan..tak taulah sapa yang menang dan kalah..

Tetiba rasa bangga nya jadi dj..dulu antara cita-cita aku nak jadi dj la..tapi cita-cita terpendam je pun.

5 comments:

  1. mama jadi dj ngan anak2 dah la hihi..
    psstttt bak sini baju kelawar ku bling bling kan ehehehe ;)

    ReplyDelete
  2. eh salah2..salah org pulok nak bling2 kan ahahaha..ampun kan kami penunggu gua ;D
    xcited nak komen..

    ReplyDelete
  3. hehehe, takpe pinky momma...paham..paham..:)

    ReplyDelete
  4. wah....sebaik ko ada snap gambar PM kat TV.kat opis ni mana leh tgk kan?? hehehe

    ada ker bodyguard dia dalam tu sekali??ehehehe


    Sumijelly.com

    ReplyDelete
  5. tu pasal la cik sumi..penuh dalam konti hot fm tu, segala bodyguard, ngan suku sakat orang media prima semua..enjoy la..:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...