27.5.11

Dah jumaat ke?

Salam,

Alhamdulillah masih dapat menghirup udara pagi jumaat pada hari ini. Nak buat entry ni cepat-cepat..Sebelum aku bangun tido pagi ni dah dengar bunyi guruh tapi hujan tak turun-turun..Mak siap sms pesan bawakkan baju lengan panjang dan baju sejuk zara. Tapi cuaca cerah..But now, tetiba hujan dah turun..Tapi rasanya kejap lagi reda la ni..

Oh..rehat yang macam tak rehat aku rasa minggu ni. Dapur aku serupa cam tak berasap. Setiap hari jumaat kamu semua akan baca entry yang lebih kurang serupa je macam ni, hehe. Yup..aku rindu duduk rumah sendiri di hujung minggu tapi sekarang dah tak boleh buat macam tu lagi sebab ada tanggungjawab lain.

Hari biasa memang tak boleh expect nak kemas rumah macam biasa seperti hari minggu. Kalau hari minggu boleh lipat kain sampai habis licin semua. Tapi kalau hari biasa, memang 'bercinta' lah nak melipat kain baju. Tapi malam tadi aku paksa jugak la lipat kain..tapi still tak habis. 

Minggu ni terlalu banyak kerja di fakulti, so sekarang aku kena stop pasal nak buat claim bos..Dan semalam bos ajak lunch naik keta baru dia, tapi aku mintak tukar waktu lain pasal best friend aku takder..hehe. Bukan ajak aku je ok, dia ajak ramai-ramai..So nengok lah camana..Yang baiknya tu, time ajak siap cakap "Mintak izin suami dulu tau.." Oh..sangat berhemah dan budiman gitu..:)

# Selamat berehat dan bercuti sekolah kepada semua cikgu-cikgu dan anak-anak murid termasuklah mrhubby dan zarif..#

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...