2.5.11

Kembali semula

Salam,

Apa khabar semua? Harap semuanya baik termasuklah jugak diri aku sendiri. Barulah hari ni aku menjejakkan kembali ke rumah sendiri, rindu semuanya..Terasa lama jugak aku tinggalkan blog ni..

Masuk hari ni dah lima hari mak mentua pergi meninggalkan kami. Kami redha dan semoga mak tenang di sana.

Pusara mak di tempat yang mrhubby (baju hitam) tgh duduk tu..

Sekarang tinggal ayah mentua aku je dan ia banyak mengubah banyak perkara..Banyak perkara lepas ni yang aku dan mrhubby kena adjust semula.

Terus terang aku cakap, sejak mak masuk hospital walaupun seketika cuma sampailah pemergian dia, banyak benda yang aku nengok dan aku nak buat kesimpulan.

Antaranya aku rasa macam nak ramai anak..serius tau..aku rasa dua anak terlalu sikit. Dan andaikata la kalau aku panjang umur sampai ke usia tua nanti, lepas tu aku sakit dan tak boleh gerak-gerak dari katil, sapalah yang aku nak harapkan dok tunggu aku kat hospital kan?

Kalau ada anak ramai, boleh bergilir-gilir jaga ibu atau bapa yang sakit, kena pulak kalau semua anak tu jenis yang hormat dan sayangkan ibu bapa tanpa rasa berbelah bagi..

Oklah tu je untuk kali ni. Zara ni pulak demam panas, huhh, ada kang tetiba aku EL lagi esok ni...

2 comments:

  1. betull....

    semoga anak2 kita pun mengasihi kita..

    risau gak time kita sakit pening kita derang pun tak nak jaga.. mcm mana?? huhuhu

    Sumijelly.com

    ReplyDelete
  2. betul cik sumi..saya mmg risau, harap2 apa yang kita beri pada anak kita sekarang, mereka akan ingat dan hormat ibu bapa sampai bila-bila..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...