12.5.11

Terima kasih nurse


Salam,

Oh, serius aku baru tau hari ni adalah HARI JURURAWAT..Selamat Hari Jururawat pada kawan-kawan aku yang bergelar jururawat. Oh, aku ramai kawan-kawan nurse ni sebab aku kan pernah jadi setiausaha pada doktor kan..Selamat Hari Jururawat jugak buat mak aku walaupun dia dah bersara hampir 4 tahun. Mak adalah nurse yang baik..kan? Betul kan mak? Hehehe.

Ingat senang ke kerja nurse ni? Kalau takder kesabaran yang tinggi memang payahla. Aku ingat lagi dulu aku penah pergi hospital (rombongan PBSM) lepas tu kena basuhkan rambut sorang pesakit - orang tua, ko bayangkan punyalah susahnya aku nak letak syampu kat rambut pesakit tu. Kot aku masa tu budak-budak lagi, tu yang ada geli-geli..Sebab tu aku cakap, nak jadi nurse tak senang.

Penah dulu, lepas SPM, aku cakap dengan mak, nak jadi nurse tapi mak tak bagi sebab mak kata susah jadik nurse ni..Aku nak jadik nurse pasal mengharaplah kot-kot ada jodoh dengan doktor ke kan, senang hidup..hahaha.

Anyway, wish semua nurse-nurse SELAMAT HARI JURURAWAT dan semoga terus bekerja dengan lebih efisyen & penuh kesabaran.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...