23.5.11

Kemas bilik pengantin lagi

Salam,

Hari ni layan gambar je ye..Semalam hujung minggu biasalah dok mengemas bilik pengantin lagi kat umah mak. Kali ni kemas 'gobok' cermin pulak. Wah, banyak betul harta karun yang aku jumpa..Antaranya;

 Kad-kad ucapan yang diterima 7 tahun lalu

kad kreatif dari mrhubby (waktu tu belum kawin lagi ler..)

Gelak giler aku jumpa kad dari mrhubby ni..Dah kata cikgu seni kan, nak jugaklah ada unsur-unsur kreatif..Ni antaranya la yea..Banyak lagi dia bagi kat aku, pasal yang ni saiz besar so aku capture la gambar, hehe.

Ada ke mak aku ingat, ni kertas terpakai, dia kata kalau dah tak guna lagi, jual kat tempat recycle, huhu..Sayang lor..Aku jaga baik-baik dari sebelum kawin sampailah dah anak 2 ni, takkanlah nak buang pulak. Belakang kad ni ada ucapan jiwang-jiwang karat la dari mrhubby..Takkan nak share pulak kan..Takut ada yang muntah nanti..:)


Lepas tu, godeh2 lagi, terjumpa la pulak gambar kucing kesayangan aku (actually kucing adik aku..) namanya Shiro (kalau tak silap kot). Kucing ini lah yang cedera parah dalam enjin kereta abah aku, sedih gilerr..Kitaorang hantar kat klinik veterinar, dan hayatnya memang tak lama..Sedih sangat..Yang special pasal kucing ni, dia suka tido atas pokok.. Sampai bila-bila tak boleh lupa pasal ni.

Hari ni mood cam swing-swing dan tetiba rasa nak makan maggi pulak.

1 comment:

  1. hihi kad husband akak tu memang sweet. kira romantikla kalau lelaki boleh wat kad macamtu...:). mesti masa dapat kad tu hati akak berbunga habis!!..:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...