20.5.11

Boleh pakai baju nikah lagi

Salam,

Selamat pagi dan salam hari jumaat. Pantas kan masa..Yea setiap kali hari jumaat, memang aku akan cakap, pantas betul masa berlalu.

Malam tadi aku mimpi ngeri..Mimpi ngeri yang mrhubby dah tambah lagi. Tambah apa? TAMBAH ISTERI laaa...Tambah 2 lagi...fuhhh, siap tersedar dari tido tu, nengok-nengok sebelah, elok molek je dia tidur. Haii, apehal aku ni..

Mau aku tak mimpi cam gini kalau dah malam tadi beria dia mencari baju nikah yang 7 tahun lalu, nak pakai hari ni. Yelah hari ni kan hari jumaat, kena pakai baju melayu. Member dia ajak pakai baju melayu putih, tu yang dia cari baju nikah tu..

Yang best tu, dia muat lagi pulak baju tu..MUAT okeh..macam baju raya tahun lepas punya je, takde cacat cela pun, plus takder sendat ke ketat ke..Musykil betul la..Aku punya baju nikah, kain dah tak muat, baju dah ketat..Baju sanding lagi la kan..

So pagi ni dia agak segak la..ehem..ehem..banggalah, walaupun mrhubby agak berisi, tapi bolehlah..hensemlah pada aku..Sapa nak puji mrhubby sayang kalau bukan aku kan..:) 

Eh, tapi betul ke dia nak pergi sekolah ke nak pergi tempat lain?? *RISAU*


Kalau jadi macam gini, sapa susah? huhu..




3 comments:

  1. hihi..risau gak kan fikir.sebab banyak dengar kisah buruk2 dari baik. tapi salih yaakub tu ape petua..? hihi..zakiah percaya mesti sebenarnya isteri dia sangat2 berkerjasama..hihi.

    meh zakiah share mimpi zakiah lak..:)

    http://rulza.blogspot.com/2011/03/abang-kahwin-lagi.html

    nasib baik mimpi..

    ReplyDelete
  2. ahahahaha...memeacam je mimpi ko ni tau! tapii.. udet next time mimpi ngeri x mo cerita tau! nanti syaitan dengar, so..dia akan jadikan nyer kenyataan. sebab tu kalo mimpi ngeri, kita diam jer. mimpi elok, baru leh citer. mana aku baca pasal ni eh?..hadis ke ape ntah..tapi adalaa.. jeng jeng jeng..

    ReplyDelete
  3. zakiah-tulah mimpi buruk kan..
    noi- oh ye ke? ok..tapi kan, tapi kan andaikata dia nak kawin lagi, aku redha jelah..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...