19.5.11

Masanya telah tiba



Salam,

Inilah masanya, saat yang aku nanti-nantikan..sana sini NUR KASIH..Jangan marah eh..Aku memang fanatik NUR KASIH. Tak kiralah kalau korang nak nengok cerita PIRATES OF CARRIBEAN ke, FAST 5 ke, KONGSI ke, aku tak kisah..Yang aku tau NUR KASIH je. 

Aku tau dari malam tadi orang dah start nengok cerita  NUR KASIH ni, bikin aku jeles je. Ikutkan hati, mau je petang ni aku lari pergi nengok NUR KASIH tapi tak baiklah kan..

Teringat dialog zarif masa nengok drama NUR KASIH, "Ibu ni senyum sorang-sorang nengok NUR KASIH ni, dah jatuh cinta dengan Adam la tu.."

3 comments:

  1. pandai no zarif ni..."ibu dah jatuh cinta ngan adam la tu" ekekeke cute!!

    ReplyDelete
  2. aduhai semua dok pakat letak citer ni kat entry hukhukhuk..nak jugaaaaa..sape nak bawak? ;p

    ReplyDelete
  3. peeh...
    mmg penangan nur kasih,..
    semalam kat blog kawan ayu, ada siap tertulis entry ttg seorang peminat like 4x4 hanya kerana adam bawa 4x4 tu..
    terus beli sebiji utk kegunaan peribadi.. hahahhahaha


    ayu, pun fanatik gak dgn nur amirah...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...