9.5.11

Semalam yang panas dan tak dapat buat apa-apa

Salam,

Lega rasanya bila dapat bukak blog dan dapat update ni..rasa lepas segala beban..:) Ingat bila dah pinjam broadband adik aku, dapatlah update semalam tapi hampeh, dah kena block la pulak pasal tak bayar bil lagi..huhu.

So semalam hari ibu kan..Actually takder yang special sangat semalam sebabnyaaaa....semalam adalah hari sakit aku. Sakit orang perempuan tiap bulan tu. Tak boleh nak buat apa-apa, nak tolong mak masak semua pun tak boleh, yang boleh cuma tido je..Sakit perut dengan pening kepala yang tak tahan sangat ditambah pulak cuaca agak panas kan..Serius panas la semalam. Bukak kipas tahap maksimum pun tak bagi kesan apa la.

Tapi pada aku, hari-hari pun hari istimewa untuk mak ngan abah aku..Love them so much forever n ever..:) Cuma tulah, agak ralat sikit pasal tak dapat nak masakkan something special..Aku suka je nak buat something-something ni kan walaupun tak la terer mana tapi tulah keadaan diri membataskan segalanya..


Aku tak sempat nak bongkar gambar aku dengan mak je..so aku bagi gambar raya yang blur tahun lepas punya, semua ada kecuali adik aku mai je. See, aku yang di sebelah kanan tu kan dengan zara, sebelah aku tu mak aku..Korang boleh nengok dan sapakah muka anak perempuan yang ikut muka mak? The only adik laki aku tu yang rambut panjang tu ler..


# Ralat semalam tak dapat jumpa Nor Azlina Redzuan face to face..uhhhh #

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...