23.5.11

Cara dia tulis sangat jujur..

Salam,

Hari ni aku layan baca blog pelakon muda ini. Jom klik [sini]

Aku dah habis baca semua entry dalam blog dia. Rasa terbuai-buai baca segala yang diceritakan dalam blog tu. Perasan macam si syafie ada depan aku dan bercerita depan-depan dengan aku..:)

Tak kenal si syafie ni? Ala yang berlakon jadi Mukhsin la..Mukhsin dengan Oked tu..


Dalam cerita Nur Kasih the movie pun dia ada berlakon jugak. Tapi jadi jahat, tumbuk si Aidil..kesian Aidil..

Actually aku pun tak tau dia ada blog sampailah aku baca twitter dia;


Aku rasa dia ada bakat menulis, pasal bila baca dia punya tulisan rasa macam seronok je. Cubalah korang baca segala pengalaman dan kisah hidup dia. Segala-galanya penuh dengan rasa rendah diri dan jujur..

Harap dia akan terus berjaya dalam bidang yang diceburi dan elakkan daripada perkara-perkara yang boleh merosakkan hidup..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...