26.5.11

Jom follow aku

Salam,

Selamat pagi dan semoga ceria hari ini...

Eh, kamu-kamu ada twitter tak? Sejak 2009 aku memang dah ada twitter, tapi tak aktif la kan. Malas nak guna apa lagi la nak follow ke unfollow ke kan. Tu pun sebab dipengaruhi oleh adik-adik aku yang ada twitter..Maklumlah hp diaorang canggih senanglah nak bertweet..

Since aku dah pun menjadi pengguna android phone, dapatlah aku bertweet dengan amannya sejak dua menjak ni..Hahaha..Tapi taklah aktif sangat, tapi lebih baik dari dulu la kan.

So, pada sesapa yang ada twitter, jomlah follow aku, ke nak aku follow korang ke...Carik nama aku SECRETBBY. Pada yang dah follow thank you very much. Kawan-kawan ofis aku tak tau pun twitter-twitter bagai ni..


Come..come and follow me..:)

1 comment:

  1. hihi..zakiah punya twiter guna untuk tweet saiful bila kedit takde je..pastu bersawang la ia..kiki

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...