27.5.11

Stylo

Salam,

Actually entry ni nak dipublishkan waktu hari guru hari tu, tapi tersimpan je, bila godeh2 balik terjumpa so aku publish hari ni..

Waktu hari guru hari tu, mrhubby dan kawan-kawannya kena berpakaian mengikut tema 'STYLO'..hoho, cikgu stylo tu..Biasa la dengar word tu dan aku tau la ada kaitan dengan fashion kan..Tapi bila mrhubby mintak pendapat aku nak bergaya stylo, wahh, tetiba macam nak pitam jap..hehe. Aku sendiri pun bukannya orang yang fashionable apatah lagi stylo kan..

Cuma aku tak tau lah nak stylo bagaimana..Siap google lagi tu fesyen stylo...Ada ke mrhubby nak stylo macam fesyen-fesyen korea yang digila-gila kan sekarang ni..Ohhh, sangat tak sesuai..Kena lah sedar diri kan..:)

By the way, di bawah adalah antara yang aku google di internet..Yang konon-kononnya stylo di mata aku dan yang aku suka; 

stylo tak? hehe

 stylo dan macho..

 ohh, bikin hati cair..hehe

 eh, fahrin pun ada? stylo apa..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

saya stylo jugak tak? :)


But no matter what, he is the only stylo man in my heart...tak kiralah u pakai apa pun, gaya macamana pun, tetap stylo laa...


Stylo, macho, bergaya, mithali di sisi anak-anak..puji berbakul-bakul dah ni...:) Ambil maklum ini, gambar setahun lebih yang lalu..The End.

# Hari Guru hari tu dia pakai biasa je, kemeja dan jaket..korang cariklah entry hari guru 16 Mei hari tu ada aku letakkan gambar, pada aku less is more, tak payahlah nak stylo sangat kannn..#



1 comment:

  1. udet, kalo sekali sekala dia nak berstylo apa salahnyer kannnn?... wifey pun buley stylo jugak kannnn?..kannnnnnnn?..;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...