6.5.11

Bila disakiti

Salam,

Rasa sakit hati, geram semua bersatu. Nak luahkan dalam fb tak boleh nanti ramai tau dan ramai baca lepas tu ramai kepochi..

Kat blog aku ni, kurang orang nak amik tau..Nak luahkan tapi tak tau camana. Kadang rasa cam tak guna pun ye gak. Tapi aku masih mampu bersabar lagi. 

Tau, aku ni baru je kerja enam tahun, masih hijau lagi tapi janganlah pandang aku cam tak reti langsung buat kerja. Aku ni manusia kot, ada hati dan perasaan. Sedih tau bila orang buat cam ni.

Aku ni kalau dah baik dengan orang tu, aku akan tolong dan susah nak kata buruk pasal orang. Kadang-kadang sanggup buat apa je untuk orang tu.

Betul la kata orang, buat baik biar berpada-pada..Takperlah, aku terima je dan cuba bersabar lagi. Mudah-mudahan Tuhan sentiasa bersama orang-orang yang dianiaya. AMIN.

4 comments:

  1. sabar...sabar.. tuhan itu maha adil.....

    mungkin ada hikmah di sebaliknya......


    Sumijelly.com

    ReplyDelete
  2. terima kasih ye cik sumi..:)

    ReplyDelete
  3. marah itu mudah,sabar itu indah.moga kite tergolong dlm golongan yg sabar,insyaallah ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...