22.5.11

Nur Kasih The Movie

Salam,

Yeay..akhirnya semalam aku dah nengok filem Nur Kasih The Movie. Macam-macam review aku dah baca tentang filem ni baik di blog-blog mahupun akhbar. Lain orang lain citarasa kan..

Tapi kalau korang tanya aku..Jujurnya aku akan jawab, AKU SUKA SANGAT! Bukan semata-mata aku memang fanatik cerita Nur Kasih tu, tapi sebagai peminat Adam dan Nur, aku memang nak ending cerita yang macam ni.

Aku rasa tak adil nak bandingkan antara drama dan filem..Sebab filem ni adalah kesinambungan dari drama. Rasanya kalau kita mengikuti drama Nur Kasih dari awal sampailah ke akhir filem ni tanpa henti, kita akan rasa puas..Cerita yang aku rasa wajar ditonton seisi keluarga. Itu pendapat aku.

Cumanya aku tak menangis nengok filem ni, ada la scene yang rasa sebak tapi aku control pasal dah lah ada couple duduk sebelah aku, takmolah emo sangat sampai nak nangis2..hehe. Lagi satu tak boleh feel sangat pasal aku bawak zarif sekali. Lepas tu dia dok mengunyah pop corn tanpa henti kat sebelah aku..so tak boleh feel sangat..Dan mulut dia asik bising je, "ibu nak tisu tak? ni sedih ni..ibu tak nangis ke?" Potong feel aku je la..hehe..

Cepatlah cerita ni keluar kat Astro First, mau aku beli filem ni dan nengok sorang-sorang bagi feel lebih sikit..:)

* Terima kasih kat mrhubby yang sanggup jaga zara selama sejam lebih bagi aku ruang nak nengok filem ni..*

2 comments:

  1. ahahah..MORAL OF THE STORY..nak tengok wayang jgn bawak anak! ahahaa

    ReplyDelete
  2. dah dia yang nak ikut..takleh nak buat apa la kan..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...