12.12.11

50 tahun - Jubli Emas

Ni entry khas untuk mak aku. Ingat nak letak gambar-gambar ni guna page je, jimat space tapi aku tau mak mesti nak nengok gambar satu-satu dan besar-besar..:)

Ini adalah majlis ulangtahun ke 50 tahun perkahwinan kakak pada mak aku. Mak dan abah tak dapat datang sebab pergi KL jadinya diaorang mintak aku wakilkan dan hadir pada majlis ini. Mulanya mrhubby segan tapi dah nama sedara kan, buat pe nak segan-segan..:)

 yang duduk di depanlah yang diraikan

 cucu-cucu menyanyi gembira

 antara adik beradik mak

 mrhubby dan zara

zarif yang paling muda tapi paling besar..:)

Dan yang pastinya yang diraikan adalah parents kepada sisdee


Thanks sekali lagi pada sisdee dan keluarga atas jemputan ini. Untuk pengetahuan, aku dan sisdee ni adalah sepupu.

Dan majlis ulangtahun ini pulak diatur secara senyap-senyap oleh adik beradik sisdee tanpa pengetahuan parents diaorang..Really sweet..:)

Aku berharap sangat usia aku dan mrhubby panjang dan kalau boleh nak gak ler cecah 50 tahun perkahwinan ni kan, insyaallah, mudah-mudahan..

Nak tau citer lanjut, tunggulah dari blog sisdee sendiri..:)

7 comments:

  1. The moment kakak baca N3 yg Huda hadir 50 tahun ulangtahun ini kakak teringat sisdee sebab dah baca N3 dia kata nak buat surprise mom+dad dia punya aniversary...

    Last betul pun.. tahniah. Best kan:)

    ReplyDelete
  2. Happy anniversary pakcik and makcikkk! :)

    ReplyDelete
  3. bagusnya keluarga wat macam ni...mesti pskcik dn mskcik akak sangat gembira..macam sweet sangat..:)

    ReplyDelete
  4. kita pun lum lagi buat apa2 entry huda..hahahahaha sbb pc wathal le pulak hehehhehe...
    karang nak upload video tu dulu hehehehehe..tq btw sbb dtg dan awak pnya kedatangan mmg mbahagiakan mak dan bak kita..jgn malu2 le dah sah2 family :) tqvm dan minta maaf jika ada terkurang sana dan sini :)

    ReplyDelete
  5. amin.. sweetnya wat surprise party camnih..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...