3.12.11

Nostalgia Gila-gila Remaja

Hari ni aku rasa hari yang agak best la..Especially pagi tadi la, sampai sekarang ni aku dok nak tersenyum je. Agak-agak pasal apa la eh, hehe.

Takdelah pagi tadi aku nengok rancangan Nasi Lemak Kopi O kat TV9, lepas tu ada slot nostalgia dan dia jemput para pelakon dari Filem Gila-Gila Remaja..Adoii, dahlah favourite filem aku tuh, termasuklah favourite actor si Faizal Hussein tu pun ada sekali..:) Dahlah maintain handsome, badan pun maintain, aku dah macam apa tergedik-gedik depan TV, haha..Nasib mrhubby ok jer..:)

Ni antara sedutan dari filem Gila-Gila Remaja yang memang hot zaman dulu la;


Dan ni pulak adalah lagu Memburu Impian yang menjadi lagu latarbelakang filem tersebut. Penyanyi asal adalah Kazar dan lagu ni pernah dinyanyikan semula oleh Kumpulan Kristal..



Yang tak datang di rancangan pagi tadi adalah sorang pelakon cina tu, heroin filem ni dan Rosyam Nor. Selain mereka bertiga, semua datang termasuklah penyanyi asal lagu Memburu Impian, Kazar. The best part adalah Faizal Hussein kena nyanyi lagu Memburu Impian ni..adehh, suara sedapp..:) 

Sampai sekarang ni aku dok teringat-ingat lagi..Memang nostalgia sungguh la. Budak-budak zaman sekarang ni mungkin ada yang tak tau filem ni dan mungkin takmo nengok pun filem ni kan..Tapi untuk aku dan mrhubby, ia memang nostalgia. Berulang kali tayangkan kat tv pun sanggup kitaorang nengok..

1 comment:

  1. same with me...suka gila2 remaja..dulu bila tau lepas sekolah tv tayang filem ni..laju jr kayuh basikal gan kawan2 balik rumah pas sekolah..walau bnyak kekurangan,ayat dan kata2 skema tapi tetap best dan legend...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...