19.12.11

Kenyang perut suka hati

Semalam hujan tak berhenti sepanjang hari, infact masa aku nak tido pun, hujan masih lagi turun. Kain sebakul aku dah basuh, tak dapat nak sidai, sebab kain baju yang bersidai kat luar tak kering lagi. Kain kotor pulak makin menimbun.

Memang kitaorang takde ke mana. Duduk rumah sesaja, mengemas dan main masak-masak..:) So, untuk lunch semalam, aku masak lauk daging goreng kunyit, kobis goreng simple dan sambal kentang dan ikan bilis..Dessert pulak aku buat puding roti, menyempat je aku buat, walaupun hujan kitaorang belasah makan dengan aiskrim jugak..

Kira semalam, hujan-hujan buat perut aku kenyang suka hati..




8 comments:

  1. Hari cutilah kita dapat bersilat penuh makna di dapur kan Huda....

    ReplyDelete
  2. bila hujan paling best duduk dalam rumah la..kan??
    tengok tv,sambil layan2 mata..:P

    ReplyDelete
  3. simple tu yang lagi sedap huda..:)

    ReplyDelete
  4. Smlm pun hari lapar sy. Balik dr gath, sy sempat g masak kuah durian, nasi lauk tenggir jeruk goreng. Sedap wehhh!

    ReplyDelete
  5. sedapnyaa....laparla pulak...huhuhu

    ReplyDelete
  6. Samalah kita, basuh kain tak kering2..

    ps: tgh laparni, tergugat tgk n3 makan2 ni.. hihi..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...