6.12.11

Takde Astro pun tak apa..

Berapa ramai yang ada Astro? Mesti kebanyakan dari kita menggunakan perkhidmatan Astro kan? Termasuklah aku..:) Tapi aku sekarang ni pun guna Astro amik pakej yang terendah sekali bayar RM53 sebulan..

Aku cuma nak cakap je, samaada korang perasan ke tidak, yang drama-drama melayu best yang ditayangkan sekarang banyaknya dari TV3 mahupun TV9 ataupun TV Alhijrah kan..Ini kalau korang perasan la. Kat Astro pun ada gak yang best, tapi tak boleh lawan drama dari chanel yang aku sebut kat atas especially TV3 laa..Dari slot Akasia dan slot Samarinda la terutamanya.

Sebab tu aku letak tajuk entry, takde Astro pun takpe, kan? Tak menjejaskan pun, hehe..

* Cuba korang tak nengok tv sebulan, agak-agak boleh tahan tak? *

13 comments:

  1. uncle, biar rakde astro....

    jangan takde internet...!

    haha!

    ReplyDelete
  2. sebelum berpindh dl, sy ada astro.. blh kata semua channel amik.. pehtu pindh umah lain, astro pun xde.. hehehe.. br la rs jimat sbb bil astro je dl 100 lbh..haishh..

    ReplyDelete
  3. KC baru potong Astro masa Aiman nak PMR haritu. Memandangkan jadual KC yg bizi, tak da Astro pun tak pe ler ..

    ReplyDelete
  4. astro kat umah aku takde since sebelum raya aritu.Takde la rasa apa sangat,jimat lagi ada.Die call suruh sambung balik pun aku tak heran.stakat maharaja lawak mega tu..kat youtube siap leh tengok full show die.

    ReplyDelete
  5. papa mifz pun nak potong mano rancangan yg jarang tgk...raso membazir gak byr seratus lobih sebulan...huhu

    ReplyDelete
  6. sy sama dgn uncle gedek!

    hehee..

    ReplyDelete
  7. akak takde astro takpe, tp anak2 yang bising..huhu

    ReplyDelete
  8. Sy langgan Astro sbb sukan semata. Disebabkan sukan mhl, alang2 sy amik je yg superpack. Hah! Puas hatiku! Wahahahahahaah!

    ReplyDelete
  9. kita le org yg x pnah kisah psl tv hahahaha...sbb tpkr tak perlu sgt pungg...ngeee..suka now nie tv9 dan kt jb nie dah sah2 mmg bole tgk suria (spore) citer dia pun best2 gak kdg2 :)

    ReplyDelete
  10. sy mmg x pasang astro.. rasa rugi pun ye gak.. tv free pun dh byk siaran besh2.. lgpun bukan selalu duk depan tvkan.. malam2 je layan sblum tido.. hiks..

    ReplyDelete
  11. seumur hidup takpernah pasang dan tengok astro..

    masa AF dulu kawan sibuk cerita saya apa pun taktau..hihi

    mak kata 3 channel tu pun tak larat dah nak tengok..tak payah pasang2 astro..:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...