11.12.11

Macam-macam pendapat orang..

Semuanya sebab Ombak Rindu..

Terus terang aku memang tak nengok lagi pun movie ni dan rasanya mungkin takkan nengok kat wayang. Bukan sebab tak suka tapi takde masa..Tapi kalau keluar kat Astro First, confirm aku amik, :)

Sapa baca suratkhabar pancaindera semalam? Mesti ada yang baca berkenaan artikel ini;


Aku memang tak berani nak komen banyak..Apatah lagi aku adalah pembaca 3 novel Ombak Rindu ni..Apa yang dibaca dalam novel terus terang aku rasa memang tak sama dengan filem (walaupun aku belum nengok lagi filem ni..)

Cuma..cumanya aku rasa, setiap orang memang ada hak untuk melahirkan pendapat sendiri. Dan aku respek setiap pendapat. Tapi kalau tanya aku, aku akan tanya balik, 

"KENAPA MESTI OMBAK RINDU?" Mungkinkah sebab filem ni dapat sambutan hangat? Mungkinkah jugak sebab ada adegan ranjang? 

Senang kata, kita memang susah nak puaskan hati semua orang..Itu hakikatnya...

Aku tak menyebelahi mana-mana pun..Aku jenis yang suka nengok tv. Dan aku layan segala genre cerita, takde hal punya..Kita pun ada banyak pilihan sekarang, nak yang baik atau tak baik....


TEPUK DADA TANYA SELERA..

1 comment:

  1. Singgah ziarah, salam kenal dr ibu Yusuf dan Maryam..

    ps; sana sini cerita tentang cerita tu, glamer betul cerita tu.. :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...