13.12.11

Indah ciptaan Tuhan

Sabtu, 10 Disember berlaku kejadian gerhana bulan. Memang rasa bersyukur yang tak terhingga bila aku dan keluarga dapat menyaksikan keindahan gerhana bulan tu. Sungguh rasa seronoknya tak terucap. 

Aku sendiri pun lupa bila last dapat nengok gerhana..Walaupun anak-anak sebenarnya tak ler paham sangat apakah itu gerhana kan, aku pun terangkan secara basic je..Tapi keterujaan nengok bersama-sama tu buat aku rasa seronok sangat..

Dan aku takdelah nak amik gambar gerhana bulan tu, dah kamera rosak, guna kamera hp ni pun nampak sayup-sayup je, serupa cam takyah amik gambar kan..

 zarif beria dengan teropong..

9 comments:

  1. Mas gerhana tu kakak berada di Perserai Batu Pahat Huda. Kami duduk di luar rumah anak-beranak menikmatinya. Ada juga snap gambar. Di kg jelas teramat sangat.

    ReplyDelete
  2. @Kakzakie la akak kat batu pahat? peserai rumah sapa? kalau tau boleh jumpa kak..

    ReplyDelete
  3. Suasana mlm agak kekuningan. Pasan tak?

    ReplyDelete
  4. Kakcik tak sempat nak tengok gerhana disebabkan sibuk dengan urusan kenduri tahlil dan adik ipar yang kemalangan.

    ReplyDelete
  5. tak dpt tgk sgt
    sbb awan tebal masa tu :(

    ReplyDelete
  6. tak sempat nak tgk...ada di bukit merah masa tu...huhu...

    ReplyDelete
  7. tak sempet, tertidur hihihihi

    Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM1000, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...