27.12.11

JPO - Johor Premium Outlet




last but not least makan aiskrim jer..:)

Balik dari Desaru terus singgah di JPO. Memang ada banyak butik-butik hebat kat sini..Rambang mata ohh. Tapi aku tak masuk pun semua butik..Kira menjaga nafsu. Kata mrhubby, kita survey-survey dulu jer, bukannya nak beli. Kata orang cuci mata, bukannya cuci duit, hehe..

Bolehlah kalau nak beli barang-barang kat sini, harganya pun oklah, not bad..Aku nak komen lebih-lebih pun tak boleh pasal aku just round kat luar jer, tak masuk dalam semua butik..Kalau korang tak pergi lagi, pergilah buat cam aku cuci mata jer...:)

Singaporean menjijit beg-beg plastik cam tak cukup tangan je aku nengok, huhu..

6 comments:

  1. dah pegi..belikan hadiah tuk pqa (adidas) mmg ada yg price boleh dibeli ada yg better beli online (unless yg tak suka beli online) apapun tak suka satu jek kat situ..byk lalat hahahahaha..harus dibuat ssuatu kat situ :)

    ReplyDelete
  2. ada kemungkinan tak yang kite ada terlanggar bahu semalam kat JPO tu? :D

    ReplyDelete
  3. Kakak rasa kalau nak membeli sediakan ajelah duit Huda. Mahal gila tapi kalau org S'pore memanglah sebab duit dia 2 kali ganda... Kakak tunggu dia offer je...

    p/s: Eh... kan dah dekat dgn rumah kakak tu...

    ReplyDelete
  4. duit singapore besar...patut dorang beli xyah bg diskaun...hehe

    ReplyDelete
  5. teringin gak nk pegi.. cuma lum sampai2 lagi.. huhu..

    ReplyDelete
  6. klu dpt pegi,nanti tak nak balik lak sbb shopping

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...