28.12.11

Lotus Desaru - (ii)

Inilah wristband yang kena pakai tu, 
3 free dan 1 lagi aku kena beli dengan harga RM5

 zarif memang pantang jumpa air

 kena pantau ngan abah

 tinggi air kat water theme park ni lebih dari betis zara tu

 mrhubby tunggu air nak jatuh, aku takde..

 yeayyy...

 suka berendam eh

nie spesies aku ni, tak suka kat tempat dalam-dalam

Masuk bilik, letak barang-barang semua, zarif dah macam apa dah bila nampak swimming pool ni, macam tak tentu arah je rupanya..Sebelum tu aku kena menapak ke lotus junior club untuk beli satu lagi wristband tu..

Settle tu semua, salin baju dan apalagiii.....Aku teringin nak mandi tapi kurang gemar kat public, setakat main percik-percik air je bolehlah, hehehe..Sampai ada orang tegur aku, "Tak mandi ke?" "Tak..saya main rendam-rendam kaki je ni.."

Ok, sambung lagi nanti yea...

11 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...