29.12.11

Ombak Rindu | Final Tentang Dhia

Akhirnyaa..

Ombak Rindu dah keluar kat Astro First..bolehlah aku amik dan nengok filem tu..Berulangkali boleh nengok...Tapi tak pasti lagi nak amik start bila ni, kalau boleh takmo la amik waktu kerja ni, rugi jer..baik amik start jumaat malam nanti, :)

Aku tau filem ni boleh jugak di download dan nengok kat youtube semua kan..Tapi aku ni bangsa yang tak sabar nak menunggu dan tak suka nengok citer sangkut-sangkut, so berkorban ringgit sikit ler..

TAPIII...sebelum tu kita nengok final TENTANG DHIA dulu eh..Aku tau ramai peminat citer ni, last episod petang ni, geram dengan mak Zikir tu..

Kalau tak silap, Dhia akan dimadukan bila si Zikir berkahwin dengan Rose tu...so kita nengok jelah yea..:)

4 comments:

  1. tak sabar aku tunggu tentang dhia ni...lmbt lak nak pkul 7!gila la klau dpt mak mentua camtu!

    ReplyDelete
  2. saya masih clueless pasal tentang dhia sebab tak penah tgk.

    tapi ombak rindu tu..malam esok saya subscribe. yey!

    ReplyDelete
  3. banyak moral yang boleh dikutip dalam drama tentang DHIA kan..

    k.ayu nak langgan juga, astro first.. hehehe

    ReplyDelete
  4. kt u tube dh kuar dh full movie ombak rindu.. sy pun x sempat2 lg nk tgk..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...