14.12.11

Teliti ke?

Kadang aku perasan aku ni sangat teliti orangnya. Kira jenis tak cuai la senang kata..

TAPI sebenarnya..

Semalam aku tertinggal hp kat ofis, sehari suntuk..cuai tak aku? 
Nasiblah aku ni bukan gajet punya orang kalau tak mau gelabah takde hp dalam genggaman..Tapi susah gak la, kalau ada emergency apa-apa kan..

Dan aku pernah jugak tertinggal purse berisi duit sebanyak 300rm, dan purse tu pulak tertinggal dalam kereta kancil aku kat luar rumah selama 3 hari 2 malam dan waktu tu aku ada kursus kat JB..cuai tak aku?

Dan aku jugak kehilangan kunci kereta kancil, dah jenuh mencari tapi tak jumpa-jumpa, memaksa aku buat kunci kereta kancil aku tu semula..(patutnya kunci kereta kan ada 2, tapi dua-dua pun hilang..dasar cuai giler..)

Dan aku rasa ada beberapa lagi kecuaian yang aku alami tapi malaslah nak tulis kat sini..

So, kat mana telitinya aku ni??



5 comments:

  1. kita rasa kita teliti gak (ehem) tapiii pernah hilangkan road tax baru lom sempat tampal kat cermin kereta, kih kih!

    ReplyDelete
  2. zakiah rasa tak teliti lansung..especially bab tulis tesis ni..susah betol nak amalkan falsafah ketelitian iaitu buat sekali betu, selama-lamanya betul..

    aduih..bila la nak habis dengan thesis ni..dah boring plak rasanya..hihi

    ReplyDelete
  3. Kakak pun sama, buat-buat rasa macam dah teliti, bila siap jahit baju terbalik... bukak semula (ini kes baru aje Huda - jahit baju sekolah anak).

    ReplyDelete
  4. rasanya more to 'pelupa'.. sy pun kdg camtu gak.. normal kot bg perempuan yg penah bersalin.. dh byk urat putus.. ekekeke..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...