8.12.11

Jom tambah follower




Wah, aku nengok Kak Yus join segmen Lulu Caldina ni, aku pun teruja nak join gaklah. Aku memang follower blog Lulu ni, dan mrhubby adalah pembaca setia blog Lulu Caldina. Serius, mrhubby susah nak baca blog, kecuali blog yang terpilih je. Mungkin disebabkan blog Lulu ni mengambil berita-berita terkini tu yang mrhubby syok baca tu termasuklah aku..

Kenapa nak join segmen ni? Pasal follower aku pun taklah ramai mana, berbanding blog orang lain..So, bolehlah menambahkan kenalan kan..:)

Pada yang nak join, jomlah klik kat banner Lulu Caldina tu yea.. 

7 comments:

  1. hehe...huda join juga ya. Mari kita sama2 tambah follower kan...:)

    ReplyDelete
  2. join..meh la lawat blog kita sama..

    http://ceritahatikuh.blogspot.com/2011/12/segmen-jom-tambah-follower.html

    ReplyDelete
  3. sama segmen

    http://merpatipurple-kis.blogspot.com/2011/12/jom-tambah-follower.html

    follow2...

    ReplyDelete
  4. salam singgah dari segment yang sama. jum follow2:) btw, such a nice blog tau :)

    http://sweettedy.blogspot.com/2011/12/jom-tambah-follower.html

    ReplyDelete
  5. datang dari blog akak lulu dalam segmen yang sama..
    ---->> http://ovestory313.blogspot.com/2011/12/jom-tambah-follower.html
    jom ke blog syieda...



    salam kenalan
    Syieda™

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum, saya datang ziarah dari segmen Blog akak Lulu .. Jangan lupa hit saya balik yaa.. :D

    Ajeyy Rawk

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...