1.12.11

Kecewanya aku..

Memang pun kecewa bila malam tadi si Zahin tu dah tersingkir..

Sedih tau pasal dia orang Johor dan of course la aku menyokong sepenuh hati..:) Lagi satu aku rasa dia sangat berbakat, tapi tulah kan takde rezeki..Ingatkan si saiful tu yang tersingkir pasal nampak cam kurang keyakinan je malam tadi tapi sebaliknya pulak...


Tapi sebenarnya aku memang kagum lah dengan semua peserta-peserta masterchef ni..Dan aku mungkin boleh masak tapi tak sekreatif mereka..:) Good luck la pada mereka yang masih tinggal lagi dalam tu..

Sebenarnya aku sendiri pun tak boleh jangka sapa yang boleh menang masterchef ni, bukan mudah tau..

7 comments:

  1. Kakak tak pernah tonton rancangan ini Huda...

    ReplyDelete
  2. mmg tak boleh nak jangka siapa yg akakn jd pemenangnya kan.. anak-anak akak mmg support dgn zahin ni.. dah keluar dah dia yer..

    ReplyDelete
  3. x penah tgk rancangan nih.. maklum la kt umah x de asteruk.. hikhik..

    ReplyDelete
  4. salam kenal dan dofollow sini
    ooo MCM... akak x brapa nak tengok sbb tv akak anak yg control, kartun la jawabnya.. tp gud luck juga aar buat peserta yg masih ada, yg dah terkeluar plak jgn putus asa,.. banyak cabang lain nak berjaya..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...