7.12.11

Wordless dan speechless


Skrin netbook retak dan pecah akibat terpijak dengan tidak sengaja oleh zarif yang beratnya lebih kurang 35kg..Bukan skrin ni je yang retak, hati aku pun retak sama ni..Redha dan pasrah, nak ganti tunggulah ada duit lebih nanti..As long as boleh guna, kira oklah...sedihhh gilerr...sob..sob..

14 comments:

  1. ohhhh...aku pun sama speechless...zarif pun tak sengaja...

    ReplyDelete
  2. mujur masih boleh keluar gambar ye..

    ReplyDelete
  3. Hurm..memang speechless and wordless wednesday! pasrah dengan ketentuan Tuhan... mmg sudah sampai masanya ..Alhamdulillah masih boleh start...

    kak Azzah
    http://nurazzah8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Fuhh,sedihnya..banyakkan bersabar ye..

    ReplyDelete
  5. @diana tulah nasib boleh keluar gambar lagi..

    ReplyDelete
  6. @tengkuyelah tengku, memang bersabar sangatlah ni..

    ReplyDelete
  7. anggap la sudah suratan takdir.. nak buat mcm mana benda dh jadi kan??

    ReplyDelete
  8. adoii mak adoiii...takpe la tak sengaja nak buat camne...hehe

    ReplyDelete
  9. adohai huda....

    tak di sengajakan, mesti dia pun rasa bersalah sangat tu kan..

    ReplyDelete
  10. akak, kalau ada monitor lebih, akak wat exteded desktop kak....

    ReplyDelete
  11. I think everything published made a ton of sense. But, what about this?
    wat if you added a little content? I am nott saying your content isn't solid., but what if you added something that
    grabbed a person's attention? I mean "Wordless dan speechless" is kinda vanilla.
    Youu might look at Yahoo's front page annd watch how they create articoe titles to get viewers
    interested. You might try adding a video or a pic or two
    to get people interested about what you've ggot to say.
    In mmy opinion, it woupd make your posts a little livelier.


    Also visit my homepage - composes negligence

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...