29.12.11

Suka 3 Idiots

Yea, baru ada masa nak update pasal citer 3 Idiots. Hari ni akan nengok sambungan citer ni lagi. Sebenarnya dah banyak kali nengok citer ni tapi tak pernah sampai habis, so end up tak faham langsung pun jalan citernya. 


So, malam tadi barulah aku nak nengok la bersungguh-sungguh, tapi TV3 buat part by part, itu pun aku tau bila member aku bagitau kat fb..Malam ni ada sambungannya lagi..Kira bolehlahh, at least aku ada aktiviti la dua malam ni, hehe..

Dan sampai sekarang masih terngiang-ngiang lagi lagu ni, sangat catchy..


Sinopsis 3 Idiots, klik (sumber);

6 comments:

  1. Akak tak tahu pun dia ada sambung2. Dah tengok 3 kali pun masih hangin sbb akak punya tunggu sambungan lepas berita malam tadi. Sekali takde.

    Malam tadi dah buat entri bengang, pagi ni buat entri suka pasal 3 idiots sbb entri bengan akak tu buat UV blog hari ni melonjak naik cepat dari biasa...hehe

    ReplyDelete
  2. tengok gak kat tv malam tadi...
    banyak yang ketawa...

    ReplyDelete
  3. FILEM NI BEST..
    TAK JEMU WALAU TENGOK BANYAK KALI..

    ReplyDelete
  4. 1st time aku tengok malam tadi, boleh tahan jugak.

    ReplyDelete
  5. aloor x tgk punnnn ..ngantuk sgt huhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...