22.12.11

SBPA Ditangguhkan

Ermm, aku baca status bos aku kat fb kata Perdana Menteri minta skim SBPA ditangguhkan..Punyelah excited nak tandatangan dah tak jadik pulak. Entah sampai bila nak ditangguhkan pun aku tak tau..

Sapa-sapa yang penjawat awam tu tunggulah Buletin Utama malam ni, comfirm keluar berita skim SBPA ditangguhkan. Kita nengoklah nanti apa lagi CUEPACS nak bincangkan.

Sebagai penjawat awam yang makan gaji dengan kerajaan ni, aku follow jelah. Dah kalau JPA nak buat cara camana pun, aku follow jer..Pada aku setiap skim pun akan ada kelebihan dan kekurangan..So kita nengok jelah yea..

Cuma..janganlah tangguh lama-lama, nak rasa gaji baru, huhu..Pastu nak pilihanraya ni, tak molek tangguh lama-lama, hehehe...

4 comments:

  1. kan huda...akak pun up entri pasal ni..:)

    ReplyDelete
  2. Agaknya takut menjejaskan PRU so tangguh sebab dah macam-macam cerita keluar sejak ia dilancarkan...

    ReplyDelete
  3. baru sign tadi...tapi tak sabar apa di sebalik penangguhan ni...harap ada gud news..

    dan harap jugak tak de exit policy...

    ReplyDelete
  4. kalau dh rezeki x ke manakan.. sabar je la.. hiks..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...