31.12.11

Kenangan 2011

Lagi beberapa jam insyaallah akan menginjak ke 2012. Takmo buat azam baru macam kebiasaan, ikut flow aje. Biarlah perancangan tu aku tau sendiri, yang pasti semua orang nakkan keadaan yang lebih baik dari hari semalam kan..

Sesungguhnya 2011 meninggalkan kenangan pahit dan sesuatu yang tak terduga dalam kehidupan aku sekeluarga. Bagi yang follow blog aku pasti tau akan kehilangan arwah mak dan ayah mertuaku dalam tempoh 4 bulan, pada tahun 2011..Dan kematian arwah abah pula seminggu sebelum menyambut hari raya aidilfitri. Boleh baca kisah di sini dan di sini.

Yang pastinya  kematian itu adalah sesuatu yang pasti cuma kita tak tau bilakah masanya dan kita perlu bersedia untuk menghadapi apa saja keadaan. Alhamdulillah mrhubby dapat menempuh segalanya dengan tabah dan kitaorang redha dengan segala ketentuan Tuhan.

Segala apa yang berlaku pada tahun ini akan dijadikan panduan untuk kehidupan seterusnya insyallah. Yang pastinya 2012 ni akan menjadi lebih sibuk dari kebiasaan bila zarif dah mula sekolah rendah..:)

Semoga selamat semuanya..tata 2011...thanks for all the memories....









3 comments:

  1. selamat tahun baru buat huda skluarga

    bila baca entry huda.. memang banyak kenangan manis dan pahit yang dibawa..
    selamat tinggal 2011, terima kasih buat huda yang banyakmemberi sokongan moral buat kehidupan ayu..
    gembira mengenali huda, kalau azam ayu nak bertemu huda.. jeng2..
    boleh tak??
    hahhahaha

    PS: hp tu.. buat en zalie terpitammmmmm.. hehehhe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...