27.12.11

Penat | Blogwalking

Baru malam ni la aku boleh baca blog kawan-kawan sekalian..Siang tadi memang tak berkesempatan nak menjengah sangat blog kawan-kawan. Kerja di pejabat harus dilaksanakan dulu terutama bab menguruskan segala urusan surat keluar masuk dan jadual untuk bos-bos..

Ni pun sesambil nengok masterchef sambil layan blog, hehe. Esok pagi akan diadakan taklimat berkenaan Opsyen SBPA. So, esok dengar jelah apakah sebenarnya SBPA tu. Haraplah segalanya ok saja..Macam aku cakap sebelum ni, aku sign jelah. 60 tahun pencen pun takper, kalau rasa tak kuat, pencen sebelum 60 tahun tu kan..:)

3 comments:

  1. Ibu Yusuf dah dgr taklimat, tapi tak sain lagi. sain SBPA tak semestinya kena pilih 60 tahun.. :D

    ReplyDelete
  2. @Zefa NorAsmara tau, kalau ikut SSM saya pilih pencen 58, kali ni saya pilih 60 jelah..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...