9.12.11

Dapat bos baru, yeay!

Pertamanya ucapan tahniah ditujukan untuk Kak Yus di atas pelantikan suaminya ke salah satu jawatan utama di fakulti..Kak Yus pun dah buat entry khas untuk suaminya tu.

Dan keduanya aku pun rasa gembira jugak la bakal menerima bos baru bermula tahun 2012. Setakat ini aku dah menjaga 4 orang bos tidak termasuk 2 orang bos baru nanti..So far setiap bos punya kelebihan dan kekurangan. Aku terima je, dah kerja aku setiausaha ye tak..Kalau bos ok, aku ok jer..:)

Bakal berdepan dengan bos-bos baru yang usia diaorang tak jauh pun dengan mrhubby mahupun aku sendiri. Senang kata kerja dengan bos muda la..Walaupun usia tak jauh beza, aku tetap kena bina satu batasan antara setiausaha dan bos. Rasa hormat tu perlu ada supaya setiap kerja dapat dilaksanakan dengan baik.

Sekali lagi tahniah pada Kak Yus dan keluarga...Boleh mintak SRD belanja makan besar time dapat bonus nanti, hehe..





17 comments:

  1. lain org lain ragam

    janji kita pandai bawa diri :)

    ReplyDelete
  2. hurmm semoga terus berjaya dan boleh berikan khirmat terbaik utk bos adik nanti :)

    ReplyDelete
  3. kalau mintak belanja hari2 aci tak?


    hihihihi....moga bos baru huda ni tak banyak songeh dan huda pun senang kerja dengan mereka ya..:)

    ReplyDelete
  4. @~ yus ~iallah kak, sama-sama bekerja kak, don't worry..:)

    ReplyDelete
  5. cara kerja masing2 berbeza...
    moga bekerja dgn lebih tekun lagi..

    ReplyDelete
  6. walau kita ni satu course dulu, tapi aku jenis tak sabar nak layan, jaga bos...jaga bos kat umah je la..heheheh

    ReplyDelete
  7. @eiza acik, aku suka cabar diri, lain orang lain karakter kan..dan aku suka baca karakter orang..konon dulu nak jadi pakar psikologi, tapi tak dapat, huhu..:) jadik setiausaha pun okelah kan..

    ReplyDelete
  8. semoga bos baru nih lg besh.. hiks..

    ReplyDelete
  9. semoga bekerja dgn bos baru happy hendaknyer...

    ReplyDelete
  10. tak kira bos muda or tua ttp kena setia & usaha kan.. :D

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum.

    Tahniah, semoga bos dan pekerja di bawahnya dapat membentuk persefahaman yang baik.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...