22.7.11

Aku longlai..


Salam,

Ingat dah baik rupanya masih lagi tak..Balik dari rumah mak malam tadi, masih lagi berulang alik ke bilik air..hmm, nasib badan kan.

Pagi ni aku patutnya dah bangun pukul 5.30 pagi tapi rasa macam longlai dengan nak pitam, aku sambung tido balik, sedar-sedar dah pukul 6.30 pagi, huhu. Terus siap-siap nak solat..Aku suruh mrhubby dan zarif mandi dan siap-siap, biar diaorang gerak ke sekolah dulu. Aku dengan zara pergi lambat dalam pukul 9 lebih tadi.

Itupun aku ajak mrhubby pergi klinik kat universiti ni. Amik ubat dan dapat MC hari ni. Patutnya diaorang nak tahan aku nak drip air, tapi aku takmo.. Pagi ni aku masuk kerja kejap pasal ada sikit lagi kerja nak settlekan. Bukan pasal nak tunjuk baik ke apa ke..Petang nanti kira aku off day la..

Doakan aku cepat sihat ye..esok ada misi penting ni..:)

9 comments:

  1. alahai..moga cepat sembuh ya huda

    Misi apa petang ini tu..:)

    ReplyDelete
  2. ko kena minum air byk..tkut dehydrate, aku dah kene skali aritu smpai nak drip jugak...ambik 100plus..take care tau...

    ReplyDelete
  3. Alahai macam teruklah B. Kesian betul. Kalau sampai nak kena drip tu mesti dah dihydrated. Kena minum air banyak...

    Insya-Allah cubalah makan ubat yg diberi dulu, moga cepat sembuh...

    ReplyDelete
  4. @kak yus-misi penting tu hari esok..tq ya

    @acik-ha memang pun, aku amik 100plus, tq so much!

    @kakzakie-tq kak, mudah2an semuanya ok..

    ReplyDelete
  5. sian ...moga cepat semboh

    kita pun baru sihat dari sakit
    tonsil yg teruk dekat 2 minggu
    haru betui...

    ReplyDelete
  6. sama lah juga ni semua demam2...

    ReplyDelete
  7. Semoga cepat sembuh.


    Musim sekarang ni..

    ReplyDelete
  8. moga cepat sembuh ya miss...
    rasanya dapat surat mc tu..
    hari ini moga semakin sembuh ya

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...