5.7.11

Makan-makan dengan team ragbi

Salam,

Pagi ni susah betul aku nak bangun. Waktu yang patut-patut nak bangun tu kan, tetiba hujan boleh turun dengan lebatnya..memang macam nak tarik selimut balik je rasanya..Tapi memikirkan kalau aku sambung tido balik confirm akan terlajak, so bangunlah dengan terpaksanya..hehehe...

Petang ahad yang lepas, mrhubby ada jamuan makan-makan dengan team ragbi sekolah dia. Kata mrhubby aku ni pengurus pasukan ragbi kan..

amik gambar dulu di sekolah

Habis amik gambar je, terus bertolak ke KFC Parit Raja..Makanlah ramai-ramai kat situ, lebih kurang 50 orang gitu..

 menu petang tu

 zara beria makan petang tu, cam tak caya je

 cikgu n family setempat, budak-budak ragbi setempat

 suka zarif eh

kitaorang..:)

Ingat abis ke aku makan? Aku ni bukanlah fast food punya orang..Ayam tu pun aku makan kepak je..Dan aku advice kat anak-anak, makan satu je ayam..lebih bawak balik..:) Berkali-kali jugak aku pesan kat zarif - "behave zarif, behave....jangan buat perangai.." Taulah kan, kalau dah bawak budak-budak seusia zarif n zara tu, perangai memang sukar dikawal..Pasal tu aku lebih suka makan kat rumah dari kat luar..

Yang tak tahan tu, jurulatih ragbi tu jumpa aku n siap pesan lagi - "terima kasih ye puan, sebab memahami tugas suami, saya selalu bawak dia keluar uruskan budak-budak ragbi.." Aku senyum dan angguk-angguk je..Yea, aku paham...:) Mestilah kena paham kan, walaupun adakalanya aku bising-bising jugak, tapi dah namanya tugas so memang kena paham sangat...hehe..

6 comments:

  1. hihi, senyum2 saya baca ayat jurulatih ragbi tu pada Huda...:)

    ReplyDelete
  2. kannn...dalam hati...pahemmmmmm sngat! ahahahhaa

    ReplyDelete
  3. aku pun suka mkn kat umah, renyah ngan budak2 tak diam bila kat luar...mula la mata aku terjegil..hehehe..ye la, work wise apa ada hal kan..kene la paham...

    ReplyDelete
  4. eh mana satu kamuuuu ye ;)
    kepsi tak bernafsu la yang skrg ni..mekdi sangat sangat bernafsu nak makan hahaha

    ReplyDelete
  5. kak yus- kan akak..akak lagi la..dr kan selalu bz, lagi kena paham kan..:)

    niena-jom makan jom..

    noi-ye noii, senyum jelahh..:)

    acik-kan, makan kat umah jugak yang best..:)

    pinkymomma-saya yang duduk kat belakang tu, yang pakai tudung grey tu..:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...