7.7.11

Sejuk hati dan ia buat aku benar-benar tenang...



Salam,

Walaupun ia hanyalah untuk posing saja, dan bukanlah zara ni solat pun, tapi nengok gambar ni betul-betul buat aku rasa sejuk hati..Agak-agak aku rasa stress dengan kerja dan nak marah-marah dengan bos, kalau nengok gambar ni, confirm terus rasa ok..:)

Betul la, kalau dapat anak perempuan ni, rasa seronok sangat nak menggayakan dengan pelbagai jenis pakaian. Apatah lagi bergaya dengan telekung dan tudung kan..Actually telekung zara pakai ni telekung besar, aku siap brooch kan lagi tu..hehe..Dan lagi best, masa aku gayakan zara ni, dia tak menolak la pulak (bergantung pada mood). Nanti nak pegi cari telekung kecik la, nak latih solat lepas ni..

4 comments:

  1. alhamdulillah..sejuk ati ibunye melihat ;)
    bestnye dpt gegirl hehe..

    psst dari kecik la nak lenturkan..

    ReplyDelete
  2. kann...tu la bestnya ada anak pmpuan, smpai en.hubby pnah kat kat aku dulu yg aku buat anak cam anak patung barbie main tukar2 baju..

    ReplyDelete
  3. makcik zakiah dulu jahit sendiri telekung kat anak dia.masa tu dia lom ada mesin jahit. jadi jahit tangan je.masa tu baru 3-4 tahun kot..simple je dia buat..cetus semangat untuk latih dan ajar anak2 solat..:) comel je zara pakai telekung

    ReplyDelete
  4. lepas nie beli telekung untuk kanak2... sure zara belajar solat dgn missbby

    umai dari usia 2 tahun dah start solat..
    skrang ni bolehlah baca ayat2 dalam solat..

    mmg sejuk hati kita kan>

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...