26.7.11

Kenapa mesti time gaji nak buat hal?

Salam,

Kenapa kan bila time dah nak dekat-dekat gaji mesti nak buat perangai? Memang saja kan...Saja memang nak suruh aku keluarkan duit? (sebenarnya duit mrhubby)

Time-time macam gini la nak buat hal..Cerek air la..Bukan setakat cerek je, dengan thermo pot sekali..Thermo pot ada dua, dua-dua buat hal, rosak. Cerek ada satu pun rosak tiba-tiba. Macam berpakat eh..Mrhubby pulak dah mengeluh, tak dapat nak minum air panas..So hari tu aku masak air guna periuk kecik (terpaksa la kan..).

So, semalam keluar mencari cerek..Misi adalah mencari cerek murah tapi berkualiti (melampau kan, dasar kedekut..huhu). Ikutkan aku, nak beli je cerek yang boleh masak guna dapur gas tu, tapi mrhubby takmo pulak, kata dia nanti cerek tu hitam la apa la..

 di kedai 1

 di kedai 2 

bolehla, untuk sementara ni..
(kata nak murah tapi berkualiti kan..hehe)


Tapi, aku prefer nak beli thermo pot jugak, pasal senang..Tau kan, thermo pot? Ke tak tau? Oklah ni contohnya..

Tiba-tiba aku suka eco thermo pot ni;
"bang, belikan yang ni boleh tak?"

6 comments:

  1. Selalu macam tue la , macam tau² je tuan nak dapat gaji huhu..sabar ye

    ReplyDelete
  2. pndai tul pilih masa nak rosak...memahami betul..hehehhe

    ReplyDelete
  3. hehehe pandai pilih date ;p
    boleh..cakap lembut2 skit ngan hubby mesti dia bagi ekekeke

    ReplyDelete
  4. nasib baik dipilihnya cukup bulan kalau tengah bulan kan naya...

    ReplyDelete
  5. salam ziarah & follow..

    ReplyDelete
  6. the last thermopot tu, lawa rupa dia..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...